Play

Heading

Heading

Heading

Heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Heading

Heading

Heading

Beeworking

Спроектували та організували безперебійну роботу коворкінгу на 6 поверхів, розрахованого на 1000 резидентів та 30 членів команди. 

Наша команда комплексно підійшла до поставлених задач

Вибір між системним адміністратором і IT-аутсорсингом залежить від розміру компанії, обсягу її ІТ-інфраструктури та специфічних потреб. Для малих підприємств і стартапів, які хочуть заощадити кошти, IT-аутсорсинг може бути оптимальним вибором. У той час як великі корпорації можуть вирішити мати власний ІТ-відділ з великою командою системних адміністраторів.

Які є переваги та недоліки системного адміністратора у штаті компанії?

Серед переваг:

  1. постійна присутність на робочому місці,
  2. постійна присутність на робочому місці,
  3. постійна присутність на робочому місці,

Наявність адміністраторів високого класу це ще додаткові витрати: автомобілі, телефони, офісні приміщення, паркінги, періодичні премії тощо. Крім того, щоденна рутина може стати причиною неточностей у роботі, «приспання» ІТ-спеціалістів та гальмування розвитку компанії. А системні та профілактичні заходи проводяться лише тоді, коли виникає проблема. Відсутність концентрації навичок і поновлення знань можуть стати причиною «захворювання» компанії й зниження прибутків.

Витрати на утримання професійного ІТ-відділу в організації дуже великі. Адже це безперервна робота з комп’ютерною технікою, мережею, електронною поштою та багатьма іншими інструментами. Однак, без них бізнес щохвилини втрачає час та клієнтів.  То ж це один з основних недоліків. Чому? Усе просто:

  1. заробітна плата, лікарняні, відпустка — обов’язкові виплати, незалежно від результату роботи,
  2. заробітна плата, лікарняні, відпустка — обов’язкові виплати, незалежно від результату роботи,
  3. заробітна плата, лікарняні, відпустка — обов’язкові виплати, незалежно від результату роботи,

Вирішення, яке ми запропонували

Вибір між системним адміністратором і IT-аутсорсингом залежить від розміру компанії, обсягу її ІТ-інфраструктури та специфічних потреб. Для малих підприємств і стартапів, які хочуть заощадити кошти, IT-аутсорсинг може бути оптимальним вибором. У той час як великі корпорації можуть вирішити мати власний ІТ-відділ з великою командою системних адміністраторів.

Які є переваги та недоліки системного адміністратора у штаті компанії?

Серед переваг:

  1. постійна присутність на робочому місці,
  2. постійна присутність на робочому місці,
  3. постійна присутність на робочому місці,

Наявність адміністраторів високого класу це ще додаткові витрати: автомобілі, телефони, офісні приміщення, паркінги, періодичні премії тощо. Крім того, щоденна рутина може стати причиною неточностей у роботі, «приспання» ІТ-спеціалістів та гальмування розвитку компанії. А системні та профілактичні заходи проводяться лише тоді, коли виникає проблема. Відсутність концентрації навичок і поновлення знань можуть стати причиною «захворювання» компанії й зниження прибутків.

Витрати на утримання професійного ІТ-відділу в організації дуже великі. Адже це безперервна робота з комп’ютерною технікою, мережею, електронною поштою та багатьма іншими інструментами. Однак, без них бізнес щохвилини втрачає час та клієнтів.  То ж це один з основних недоліків. Чому? Усе просто:

  1. заробітна плата, лікарняні, відпустка — обов’язкові виплати, незалежно від результату роботи,
  2. заробітна плата, лікарняні, відпустка — обов’язкові виплати, незалежно від результату роботи,
  3. заробітна плата, лікарняні, відпустка — обов’язкові виплати, незалежно від результату роботи,

Вирішення, яке ми запропонували

Які є переваги та недоліки системного адміністратора у штаті компанії?

Серед переваг:

  1. постійна присутність на робочому місці,
  2. постійна присутність на робочому місці,
  3. постійна присутність на робочому місці,

Витрати на утримання професійного ІТ-відділу в організації дуже великі. То ж це один з основних недоліків. Чому? Усе просто:

  1. заробітна плата, лікарняні, відпустка — обов’язкові виплати, незалежно від результату роботи,
  2. заробітна плата, лікарняні, відпустка — обов’язкові виплати, незалежно від результату роботи,
  3. заробітна плата, лікарняні, відпустка — обов’язкові виплати, незалежно від результату роботи,

Припускаємо наявність адміністраторів високого класу, а це ще додаткові витрати: автомобілі, телефони, офісні приміщення, паркінги, періодичні премії тощо. Крім того, щоденна рутина може стати причиною неточностей у роботі, «приспання» ІТ-спеціалістів та гальмування розвитку компанії. А системні та профілактичні заходи проводяться лише тоді, коли виникає проблема. Відсутність концентрації навичок і поновлення знань можуть стати причиною «захворювання» компанії й зниження прибутків.

Припускаємо наявність адміністраторів високого класу, а це ще додаткові витрати: автомобілі, телефони, офісні приміщення, паркінги, періодичні премії тощо. Крім того, щоденна рутина може стати причиною неточностей у роботі, «приспання» ІТ-спеціалістів та гальмування розвитку компанії. А системні та профілактичні заходи проводяться лише тоді, коли виникає проблема. Відсутність концентрації навичок і поновлення знань можуть стати причиною «захворювання» компанії й зниження прибутків.

Вирішення, яке ми запропонували

Робота більшості компаній не вимагає постійної присутності системного адміністратора в офісі. Тому для того, щоб оптимізувати витрати та автоматизувати бізнес-процеси слід користуватися послугою аутсорсингової компанії.

Однак варто пам'ятати, що в реальності багато компаній обирають гібридний підхід, комбінуючи власних системних адміністраторів з послугами IT-аутсорсингу. Це дозволяє забезпечити гнучкість та оптимальний рівень обслуговування.

Це нагода систематизувати все та одночасно:

  • абонплата за послугу менша, ніж заробітна плата системного адміністратора,
  • абонплата за послугу менша, ніж заробітна плата системного адміністратора,
  • абонплата за послугу менша, ніж заробітна плата системного адміністратора,

Але така послуга має свій недолік — не підходить тим компаніям, які потребують миттєвої реакції фахівця.

Незалежно від вибору, важливо враховувати потреби вашого бізнесу, бюджет і рівень важливості ІТ-інфраструктури. Обговорюйте можливості із фахівцями, знаючими ваш бізнес, і приймайте обдумане рішення, щоб забезпечити ефективну роботу вашої компанії і збільшити конкурентоспроможність на ринку. Варто також звернути увагу на можливість планування на різні періоди, адже певні відділи компанії можуть вимагати більшої автономії, тоді як інші можуть бути покращені завдяки іншим рішенням.

Висновки

Загальним висновком є те, що обидва підходи мають свої переваги та недоліки, і вибір між ними залежить від індивідуальних обставин і стратегії вашої компанії. Головне - бути готовим адаптувати свій підхід до зростаючих потреб і вимог вашого бізнесу, щоб забезпечити його успішну роботу в умовах постійної зміни інформаційної технологічної ландшафту.

Для розв’язання багатьох проблем важливо вчасно розпочати співпрацю з партнером, який:

  • абонплата за послугу менша, ніж заробітна плата системного адміністратора,
  • абонплата за послугу менша, ніж заробітна плата системного адміністратора,
  • абонплата за послугу менша, ніж заробітна плата системного адміністратора,

Результатити, якими ми пишаємося

num

безпека та збереження інформації в будь-якому випадку

num

безперервне обслуговування

num

більш ефективний розподіл часу й завдань IT-відділу

num

вирішення широкого кола проблем

num

високий рівень професіоналізму та компетентності

num

економія коштів

num

зростання прибутків

num

123232132131

Ми вдячні, що ви продовжуєте обирати нас для розвитку свого бізнесу

Відгук112

Команда NSpace дуже лояльно відноситься до своїх клієнтів, і ми надзвичайно вдячні їм за це! Фахівці технічної підтримки професійно виконують свою роботу та відповідають на наші запити у режимі 24/7. І це дуже цінно. Після війни ми не збираємося повертатися на свій сервер, а у майбутньому допускаємо можливість розміщення ще якихось сервісів у хмарі NSpace.

зазначає Андрій Піший, директор з ІТ у компанії

ПОДІЛИТИСЯ:

Інші кейси

Ми готові

до співпраці

Thank you! Your submission has been received!
Під час надсилання форми сталася помилка.

Вже протягом 1 години ми почнемо розбиратися з вашою проблемою. Все проаналізуємо, надамо пропозицію під ваш бюджет і потреби.