ЯК ЗАОЩАДИТИ НА ПОКУПЦІ КОМП’ЮТЕРІВ ДЛЯ ОФІСУ
Можна придбати дуже потужну техніку за меншу суму. Як?
Вже протягом 1 години ми почнемо розбиратися з вашою проблемою. Все проаналізуємо, надамо пропозицію під ваш бюджет і потреби.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Можна придбати дуже потужну техніку за меншу суму. Як?
Власники бізнесу знають (а якщо ви плануєте запустити свою справу – вам скоро доведеться з цим зіткнутися), як багато грошей йде на облаштування робочих місць співробітників. Сам офіс, стіл і стілець – це дрібниці. Головне – це техніка. Комп’ютери, принтери, додаткові гаджети, мережеве обладнання – все це коштує дорого. Цілком природнє бажання власника бізнесу трохи заощадити на цьому. І знаєте що? Це можна зробити без втрати комфорту співробітників і якості роботи. Можна придбати дуже потужну техніку за меншу суму. Як? Розповідаємо.
Це не припущення, а реальний факт. Практика доводить прямий зв’язок між технічною оснащеністю офісу і успіхом бізнесу.
Серед головних причин, які обумовлюють необхідність регулярного оновлення офісної техніки, виділимо:
Застарілою вважається техніка, яка була випущена 2-3 роки тому. Ось її і варто купувати – вона коштує значно дешевше.
Багато старих моделей ПК виставлені в продаж в ще не розпакованих коробках – вони абсолютно нові. Однак їх ціна може бути на 20, 30 і навіть 40% меншою. Дивіться на технічні характеристики і вибирайте за ними. Вашим менеджерам не потрібні ігрові комп’ютери з відмінними відеокартами.
Можна купити техніку, яка була у використанні – у приватних осіб або в спеціальних сервісах. Але тут дуже важливо перевірити, чи не була вона серйозно пошкоджена і в яких умовах експлуатувалася. Є оптимальне рішення – запросити на консультацію незалежного фахівця, який оцінить стан техніки і підкаже вам, чи варто її купувати.
Ще одна історія – це конфіскат, комп’ютери, які завозяться з США і Європи, але продаються в несертифікованих центрах. Часто від них позбавляються великі міжнародні IT компанії, які оновлюють парк офісної техніки мінімум раз на рік і за родом діяльності вибирають все найпотужніше (а значить, і найновіше – тому що техніка застаріває за 2-3 роки, як ми говорили вище). Але тут теж бажано звернутися за консультацією до незалежного фахівця.
При купівлі техніки для офісу пам’ятаєте про прості рекомендації:
У підборі оптимальної конфігурації, пошуку надійної і потужної б/в техніки, конфіскату вам допоможуть професіонали. Зверніться в компанію NSPACE – наші фахівці виконають роботи по оновленню парку техніки і допоможуть заощадити суттєві суми.
Це вигідно фінансово (і повірте – часто різниця дуже значна), а головне – все буде працювати як годинник!
Якщо ви вже ознайомилися з перевагами IT-аутсорсингу та готові використовувати їх у роботі своєї компанії, цей блог для вас. Якщо ви ще не встигли це зробити – прочитайте нашу статтю про особливості та переваги делегування завдань спеціалізованим компаніям. А в цьому матеріалі ми розглядаємо, як реалізувати ідею переходу на IT-аутсорсинг всього в 5 кроках.
Ми багато спілкуємось у соціальних мережах та різноманітних месенджерах, але засобом ділового листування все одно залишається електронна пошта. За допомогою поштової скриньки легко знайти потрібні листи, зробити масову розсилку з пропозицією компанії, переслати необхідні документи та рахунки.
Вже протягом 1 години ми почнемо розбиратися з вашою проблемою. Все проаналізуємо, надамо пропозицію під ваш бюджет і потреби.