Якщо ви вже ознайомилися з перевагами IT-аутсорсингу та готові використовувати їх у роботі своєї компанії, цей блог для вас. Якщо ви ще не встигли це зробити – прочитайте нашу статтю про особливості та переваги делегування завдань спеціалізованим компаніям. А в цьому матеріалі ми розглядаємо, як реалізувати ідею переходу на IT-аутсорсинг всього в 5 кроках.
Скільки часу займає перехід на IT-аутсорсинг?
Організувати перехід на IT-аутсорсинг можна в дуже короткі терміни – буквально за тиждень. Влаштувати все за годину нереально, тому, що завчасно потрібно зібрати інформацію, провести її аналіз та скласти оптимальний план дій.
Як відбувається перехід на IT-аутсорсинг?
Тут ми прагнемо представити не загальну інформацію, а розповісти, як побудований процес у компанії Nspace. Ми допомагаємо київським компаніям організовувати технологічні роботи та обслуговування серверів, техніки та програмного забезпечення вже майже 15 років. І за цей час побудували чіткий алгоритм, що дозволяє врахувати абсолютно всі аспекти роботи.
Крок 1. Збираємо інформацію про потреби клієнта
Оптимальний варіант – попередня зустріч, на якій інженери компанії вивчать вашу техніку, її кількість і стан, програмне та серверне забезпечення. В іншому випадку вам потрібно буде розповісти про обладнання і представити інформацію про нього.
Крок 2. Аналізуємо дані і формуємо пропозицію щодо оптимізації для клієнта
На основі зібраної інформації фахівці компанії складуть персоналізовану пропозицію, яка буде враховувати специфіку роботу вашої фірми, список робіт, які знадобляться, і запропонують тарифний план.
Крок 3. Пропонуємо оптимальний тарифний план
Хоча «тарифним планом» в класичному значенні цього слова наші пропозиції за ціною назвати не можна. За 14 років роботи ми не створили чітких тарифних планів, які пропонує, наприклад, ваш мобільний оператор. А все тому, що у кожного бізнесу свої потреби в обслуговуванні техніки, і змушувати вас обирати або переплачувати неправильно.
Передбачено два варіанти оплати:
- погодинний – інженери ведуть облік робочого часу і вказують у звіті, скільки точно часу у них пішло на налаштування, ремонт, діагностику та перевірку вашого обладнання. Копію звіту ви отримуєте, і точно розумієте, за що платите
- місячна абонплата – оптимальний варіант при роботі з технікою, яка в хорошому стані й вимагає лише регулярного догляду за регламентом. В такому випадку ви оплачуєте фіксовану суму.
Також можливий варіант гібридного тарифу: частково абонплата, частково – погодинна оплата за вирішення нагальних проблем і усунення поломок. До такого тарифу часто вдаються компанії, в яких використовується велика кількість обладнання.
Крок 4. Підписуємо договір
У договорі чітко прописуються всі умови співпраці – його можуть скласти наші юристи або ваші. Додатково обов’язково підписується NDA, який може бути як частиною основного договору, так і окремим документом (включаючи ваш стандартний договір про нерозголошення).
Крок 5. Починаємо роботу
Ми повідомляємо, що все готово, і починаємо працювати з вами. Ви можете звертатися до наших майстрів з термінових питань. Але часто буває так, що вас нічого не хвилює, все почало працювати, як годинник, немає ніяких поломок і форс-мажорів. Це не магія – це робота інженерів Nspace. Ви можете їх навіть не помічати і не бачити, як вони працюють, але з технікою перестали траплятися неполадки – це і є справжній професіоналізм.
Що робити, якщо у вас зміняться запит і потреби?
Якщо ви масштабуєтесь, у вашому офісі з’являється більше співробітників і техніки, залучаються додаткові сервери, але цілком зрозуміло, що і потреби в обслуговуванні техніки зміняться. Але в такому випадку перейти на нові умови співпраці буде легше, а 5 кроків займуть менше часу – адже збирати інформацію про існуючий стан справ вже не потрібно.
Залишились додаткові питання? Зв’яжіться з менеджерами компанії Nspace за телефоном або заповніть заявку на сайті – ми зв’яжемось з вами та відповімо на всі питання.