Play

Heading

Heading

Heading

Heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Heading

Heading

Heading

5 ХВИЛИН ЧИТАННЯ

ПОДІЛИТИСЯ:

ЯК ПЕРЕЙТИ НА IT-АУТСОРСИНГ: ПОКРОКОВИЙ АЛГОРИТМ

Якщо ви вже ознайомилися з перевагами IT-аутсорсингу та готові використовувати їх у роботі своєї компанії, цей блог для вас. Якщо ви ще не встигли це зробити – прочитайте нашу статтю про особливості та переваги делегування завдань спеціалізованим компаніям. А в цьому матеріалі ми розглядаємо, як реалізувати ідею переходу на IT-аутсорсинг всього в 5 кроках.

СКІЛЬКИ ЧАСУ ЗАЙМАЄ ПЕРЕХІД НА IT-АУТСОРСИНГ?

Організувати перехід на IT-аутсорсинг можна в дуже короткі терміни – буквально за тиждень. Влаштувати все за годину нереально, тому, що завчасно потрібно зібрати інформацію, провести її аналіз та скласти оптимальний план дій.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПЕРЕХІД НА IT-АУТСОРСИНГ?

Тут ми прагнемо представити не загальну інформацію, а розповісти, як побудований процес у компанії NSPACE. Ми допомагаємо київським компаніям організовувати технологічні роботи та обслуговування серверів, техніки та програмного забезпечення вже майже 15 років. І за цей час побудували чіткий алгоритм, що дозволяє врахувати абсолютно всі аспекти роботи.

ПʼЯТЬ КРОКІВ.

КРОК 1. ЗБИРАЄМО ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПОТРЕБИ КЛІЄНТА

Оптимальний варіант – попередня зустріч, на якій інженери компанії вивчать вашу техніку, її кількість і стан, програмне та серверне забезпечення. В іншому випадку вам потрібно буде розповісти про обладнання і представити інформацію про нього.

КРОК 2. АНАЛІЗУЄМО ДАНІ І ФОРМУЄМО ПРОПОЗИЦІЮ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ДЛЯ КЛІЄНТА

На основі зібраної інформації фахівці компанії складуть персоналізовану пропозицію, яка буде враховувати специфіку роботу вашої фірми, список робіт, які знадобляться, і запропонують тарифний план.

КРОК 3. ПРОПОНУЄМО ОПТИМАЛЬНИЙ ТАРИФНИЙ ПЛАН

Хоча «тарифним планом» в класичному значенні цього слова наші пропозиції за ціною назвати не можна. За 14 років роботи ми не створили чітких тарифних планів, які пропонує, наприклад, ваш мобільний оператор. А все тому, що у кожного бізнесу свої потреби в обслуговуванні техніки, і змушувати вас обирати або переплачувати неправильно.

Передбачено два варіанти оплати:

  • погодинний – інженери ведуть облік робочого часу і вказують у звіті, скільки точно часу у них пішло на налаштування, ремонт, діагностику та перевірку вашого обладнання. Копію звіту ви отримуєте, і точно розумієте, за що платите
  • місячна абонплата – оптимальний варіант при роботі з технікою, яка в хорошому стані й вимагає лише регулярного догляду за регламентом. В такому випадку ви оплачуєте фіксовану суму.

Також можливий варіант гібридного тарифу: частково абонплата, частково – погодинна оплата за вирішення нагальних проблем і усунення поломок. До такого тарифу часто вдаються компанії, в яких використовується велика кількість обладнання.

КРОК 4. ПІДПИСУЄМО ДОГОВІР

У договорі чітко прописуються всі умови співпраці – його можуть скласти наші юристи або ваші. Додатково обов’язково підписується NDA, який може бути як частиною основного договору, так і окремим документом (включаючи ваш стандартний договір про нерозголошення).

КРОК 5. ПОЧИНАЄМО РОБОТУ

Ми повідомляємо, що все готово, і починаємо працювати з вами. Ви можете звертатися до наших майстрів з термінових питань. Але часто буває так, що вас нічого не хвилює, все почало працювати, як годинник, немає ніяких поломок і форс-мажорів. Це не магія – це робота інженерів NSPACE. Ви можете їх навіть не помічати і не бачити, як вони працюють, але з технікою перестали траплятися неполадки – це і є справжній професіоналізм.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО У ВАС ЗМІНЯТЬСЯ ЗАПИТ І ПОТРЕБИ?

Якщо ви масштабуєтесь, у вашому офісі з’являється більше співробітників і техніки, залучаються додаткові сервери, але цілком зрозуміло, що і потреби в обслуговуванні техніки зміняться. Але в такому випадку перейти на нові умови співпраці буде легше, а 5 кроків займуть менше часу – адже збирати інформацію про існуючий стан справ вже не потрібно.

Залишились додаткові питання? Зв’яжіться з менеджерами компанії NSPACE за телефоном або заповніть заявку на сайті – ми зв’яжемось з вами та відповімо на всі питання.

ТЕГИ:

Всі

ІТ аутсорсінг

ПОДІЛИТИСЯ:

Також цікаво

ЯК ПЕРЕЙТИ НА IT-АУТСОРСИНГ: ПОКРОКОВИЙ АЛГОРИТМ

Якщо ви вже ознайомилися з перевагами IT-аутсорсингу та готові використовувати їх у роботі своєї компанії, цей блог для вас. Якщо ви ще не встигли це зробити – прочитайте нашу статтю про особливості та переваги делегування завдань спеціалізованим компаніям. А в цьому матеріалі ми розглядаємо, як реалізувати ідею переходу на IT-аутсорсинг всього в 5 кроках.

Всі

ІТ аутсорсінг

НАВІЩО ВАШОМУ БІЗНЕСУ IT-КОНСУЛЬТАНТ

ІТ-консалтинг покликаний виправити можливі помилки та оптимізувати бізнес-процеси.

Всі

ІТ аутсорсінг

LINUX — ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ

Що взагалі таке UNIX і чому говорячи про Linux, завжди згадують UNIX?

Всі

Операційна система

КОРПОРАТИВНА ЕЛЕКТРОННА ПОШТА – ПЕРЕВАГИ ТА ОСОБЛИВОСТІ

Ми багато спілкуємось у соціальних мережах та різноманітних месенджерах, але засобом ділового листування все одно залишається електронна пошта. За допомогою поштової скриньки легко знайти потрібні листи, зробити масову розсилку з пропозицією компанії, переслати необхідні документи та рахунки.

Всі

Електронна пошта

Ми готові

до співпраці

Thank you! Your submission has been received!
Під час надсилання форми сталася помилка.

Вже протягом 1 години ми почнемо розбиратися з вашою проблемою. Все проаналізуємо, надамо пропозицію під ваш бюджет і потреби.