Що таке АТС фізична – давно відомо. Комунікаційний вузол зв’язку, який спочатку був монополізований державою і дуже великий фізично, але ближче до кінця минулого століття і за умов бурхливої комерції, популярності набули саме віртуальні АТС.
Що це взагалі таке? Віртуальна, або хмарна, АТС дуже подібна до інших хмарних сервісів і буквально означає делегування повноважень з питань комунікації з точки зору обладнання своєму провайдеру. Тобто усі телекомунікаційні стійки, комутатори, кабелі та інші облаштунки фізично залишаються на боці самого провайдера. Цей сервіс видає бізнесу ІР-АТС і повністю переадресовує усі дзвінки через свої потужності.
Як можна зекономити за допомогою віртуальної АТС
Для чого така технологія? Плюсів віртуальної АТС дуже багато:
- економія місця. Будь-який солідний бізнес вже має купу серверного обладнання, якому потрібне виділене приміщення зі значними вимогами щодо клімату і чистоти
- суттєва економія на кваліфікованому персоналі. Далеко не кожний бізнес може зараз тримати в штаті окрім стандартного системного адміністратора ще й спеціаліста зі зв’язку
- економія електроенергії. Навіть новітнє телекомунікаційне обладнання потребує дуже якісного живлення, а якщо потік даних великий – то постійна робота потужної реальної АТС буде коштувати стільки, що будь-яка оренда віртуального вузла набагато вигідніша
- додаткові опції, які неможливо отримати самостійно.
Види віртуальних АТС та їх переваги для бізнесу
Послуги, які можна отримати на ринку віртуальних АТС, дуже часто продаються пакетом, або з можливістю компонувати необхідні параметри:
- виділення обладнання. Якщо для вашої інформаційної безпеки це дійсно потрібне – фірма може виділити окремий абонентський VoIP-шлюз, або навіть встановити у своєму приміщенні окремий сервер з ПЗ. А на стороні клієнта, відповідно, налаштовуються стандартні термінали ІР-телефонії. Вони не обов’язково мають бути фізичними. Існують “софтфони”, тобто програмні оболонки, які імітують роботу реальної телефонії
- окрема комунікаційна платформа. Замовник АТС отримує окрему віртуальну машину, де встановлений софтсвітч, або подібне комунікаційне ПЗ (на зразок Майкрософтовського “Скайпу для бізнесу”)
- виділення окремого домену. Це коли ваш віртуальний провайдер бере власний софтсвітч і виокремлює на ньому логічну програмну ділянку — ваш персональний домен. Налаштування робляться виключно персонально і з дотриманням усіх вимог кіберсек’юріті
- якщо один віртуальний комутатор займають кілька клієнтів — є можливість виписати загальний тарифний план на особливих пільгових умовах. Такий пул клієнтів матиме свою спільну коротку нумерацію, спільні опції автоматичного додзвону, а також, за окремі гроші — і сервіс спільного кол-центру
- збільшені віртуальні конференц-зали, окрема корпоративна віртуальна чат-кімната та інші привілеї найдорожчих бізнес-планів з айпі-телефонії.
Чому краще звернутись до спеціалістів, а не займатись цим самотужки
Управління хмарною, або віртуальною АТС делегується по-різному і залежить від укладеної умови. Воно може здійснюватися системними і комунікаційними адміністраторами провайдера через графічний інтерфейс на місці чи зі свого терміналу, або ж проводитися винятково за клієнтськими вимогами.
Навіть найдорожчі варіанти віртуальних АТС набагато простіші і дієвіші у використанні, ніж спроби повністю організувати таку комунікацію самостійно. Саме тому в Україні поширені тисячі фірм у цьому сегменті. Ми допомагаємо зробити бізнес-спілкування швидшим, безпечнішим та на найвищому рівні телекомунікаційних стандартів.