Windows, Linux та Mac OS — чим відрізняються та яку ОС обрати

До вибору операційної системи, як і вибору техніки чи взагалі будь-чого, треба підходити зважено і продумано, необхідно мати інформацію в тій чи іншій сфері.

Думки про операційні системи часто формуються на підставі звичок або завдань, що вирішуються за допомогою ПК. Неможливо однозначно сказати, яка операційна система краща, оскільки відмінності між ними мають фундаментальний характер, а кожна з систем має свої переваги та недоліки.

Яку ОС краще обрати? Windows vs Linux vs Mac OS

Існує декілька популярних ОС, одними з них є Microsoft Windows, Linux, Apple Mac OS.

У домашньому сегменті Windows є лідером. На сьогодні, 9 з 10 комп’ютерів працюють на Windows. Як правило, цю систему рекомендують для більшості користувачів, які не мають конкретних потреб. Легкість у використанні, величезна кількість підтримуваного софту та фірмовий сервіс від Microsoft.

Linux — завдяки своїй гнучкості в налаштуванні, безкоштовності та високій захищеності, домінує на ринку веб розробників, великих компаній та комп’ютерних фанатів.

Mac OS більш орієнтована на роботу, а ніж на розваги. Зручний та до дрібниць продуманий інтерфейс, високий рівень стабільність та безпеки.

Порівняльні характеристики ОС

  • Вартість ліцензії

Офіційна ліцензія на Windows коштує грошей, а користуватись «піратськими» версіями ми, категорично, не радимо, тим паче, що офіційна ліцензія має свої переваги.

Linux побудована на відкритому програмному забезпеченні й повністю безкоштовна.

Mac OS йде в комплекті з комп’ютерною технікою Apple, тому вважається безкоштовною. Але вартість «яблучного» продукту значно вища, ніж в аналогічних за потужністю комп’ютерів, так що переплати не уникнути. З іншого боку, всі подальші оновлення цієї системи будуть абсолютно безкоштовні.

  • Встановлення та конфігурування

Встановити Windows зможе навіть початківець ПК. Весь процес оновлення інтуїтивно зрозумілий.

Встановлюючи Linux, потрібно як мінімум мати уявлення про програмні пакети цієї системи та їх взаємозв’язок, адже деякі з них без інших просто не запустяться.

Установка Mac OS не складніша, ніж у тієї ж Windows.

  • Зручність використання

Windows має зручний та зрозумілий інтерфейс, що дозволяє зробити роботу за комп’ютером максимально комфортною. Хоча має свої незначні недоліки.

Linux системи трохи складніші в користуванні.

Mac OS — максимально продумана ОС, в якій враховані всі дрібниці та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що дає можливість навіть новачку комфортно працювати.

  • Програмне забезпечення

Більшість виробників розробляє свої програми саме під Windows. Особливо це стосується розробників індустрії ігор. Переважна більшість програм платна, однак, в інтернеті є достатньо багато вільно розповсюджуваного софту на будь-який смак — текстові редактори, браузери, антивіруси та інше.

До Linux систем найнеобхідніші утиліти зазвичай включаються при установці та вже доступні для використання. Переважна більшість програм на цю ОС розповсюджується безкоштовно.

Mac OS хоч і відстає за кількістю доступних програм від Windows, проте також має не мало корисного софту. Робота з графічними програмами, редагування відео та аудіо, Web-розробка тощо.

  • Безпека

Через поширеність — Windows найвразливіша з систем.

Linux відноситься до Unix систем, а це означає, що проколи тут дуже рідкісне явище.

Mac OS можна вважати найбезпечнішою з усіх перерахованих систем. Завдяки шифруванню (включається в налаштуваннях захисту та безпеки) та чіткому розподілу файлів на системні та користувацькі, віруси просто не можуть прижитися в цьому середовищі.

Точно сказати, яка ОС є найкращою — неможливо. Вибір підходящої системи залежить від характеру задач, продуктивності ПК, коштів користувача та інших факторів.

Повний комплекс IT-послуг від однієї компанії

Після аудиту наші спеціалісти допоможуть зробити правильний вибір, в залежності від ваших потреб.

А якщо ви вже визначилися та шукаєте, де придбати ліцензійне програмне забезпечення або операційну систему для дому чи офісу, ми пропонуємо вам вигідні варіанти для будь-яких завдань.

Як захистити офісну локальну мережу

Локальна мережа в офісі ― це група комп’ютерів, з’єднаних у єдиний ланцюг дротовими або бездротовими (наприклад, wi-fi) каналами зв’язку для передачі даних, спільної роботи та спілкування офісних співробітників. Локальна мережа (ЛМ) дозволяє забезпечити доступ до систем електронного документообігу, спільного використання файлів та мережевих папок, офісної техніки.

Як використовується локальна мережа в офісі

Локальні мережі ― це мережі закритого типу. Доступ до них дозволено лише обмеженому колу користувачів. Стандартна локальна мережа включає:

  • мережеве обладнання
  • канали передачі даних (кабелі, wifi або інші подібні інтернет-протоколи, роз’єми)
  • оргтехніку (принтери та сканери)
  • операційну систему та програмне забезпечення
  • засоби захисту (системи запобігання та виявлення вторгнень, міжмережевих екранів тощо).

Локальна мережа дозволяє підключати додаткове обладнання без зміни програмних та технічних параметрів усієї мережі, а також розмежовувати рівень доступу до ресурсів окремих пристроїв.

Потенційні загрози, які можуть призвести до зламу мережі

Розрізняють 2 основних типи загроз, котрим піддаються локальні мережі за допомогою атак хакерів:

  1. Несанкціонований доступ до конфіденційних даних з метою їх отримання, зміни або видалення. Загроза полягає в послідовності дій, які призводять до спроби читання файлів або виконання команд, оминаючи встановлену політику безпеки. Несанкціонований доступ може бути викликаний неправильною конфігурацією ОС.
  2. Відмова в обслуговуванні. Реалізується за допомогою DDoS-атак, спрямованих на вичерпання ресурсів. У першому випадку для DDoS-атаки використовується вразливість ПЗ, встановленого на ПК, що піддається атаці. Вразливість дозволяє спричинити певну критичну помилку, що призведе до порушення працездатності системи. У другому випадку атака здійснюється шляхом одночасного відсилання великої кількості пакетів інформації на комп’ютер, що викликає перевантаження мережі.

Як підвищити рівень безпеки мережі

Для підвищення рівня безпеки локальної мережі в офісі необхідно забезпечити відповідний рівень безпеки всіх її компонентів та їх взаємодії всередині мережі, а також підключення до Інтернету.

Для безпечного підключення до мережі Інтернет необхідно обов’язково використовувати міжмережевий екран або брандмауер, що дозволить фільтрувати вхідний та вихідний трафік на комп’ютері користувача.

Підвищити рівень безпеки мережевого та периферійного обладнання можна за допомогою таких дій:

  • Фільтрування за MAC-адресами
  • Застосування механізму довірених/не довірених інтерфейсів та підтримки єдиної бази MAC-IP
  • Використання захищених протоколів
  • Використання складних паролів та їх періодична зміна
  • Захист від несанкціонованого доступу до пристрою
  • Налаштування системи аутентифікації, авторизації та обліку
  • Вимкнення служб, що не використовуються
  • Підключення мережевих пристроїв до джерела безперебійного живлення
  • Регулярне та своєчасне оновлення ПЗ, антивірусів
  • Використання засобів шифрування та створення резервних копій дуже важливої інформації.

Не ризикуйте ― звертайтесь до спеціалістів

Побудова та захист офісної локальної мережі потребує високої кваліфікації, глибоких технічних знань та досвіду. Неправильне налаштування не тільки зводити до нуля всі переваги локальної мережі, але й може призвести до несанкціонованого доступу. Щоб не ризикувати, звертайтесь до спеціалістів компанії Nspace, котрі налаштують локальну мережу у вашому офісі швидко та безпечно. Телефонуйте вже зараз і ми відрядимо за вашою адресою своїх найкращих сисадмінів.

Локальна мережа в офісі: будуємо правильно

Локальна, або корпоративна мережа на підприємстві – вже звична практика. Захист інформації і комерційної таємниці, швидкий обмін даними між окремими підрозділами чи співробітниками, значна економія коштів – ось далеко не повний перелік ключових переваг її створення. І якщо ви ще роздумуєте, а чи потрібна корпоративна мережа в вашій компанії, швидше визначайтесь – і відповідь має бути ствердною.

Що таке локальна мережа?

Локальна мережа (ЛМ) – це мережа обміну даними, яка належить одній організації і управляється нею. Її також можна визначити як цілісну інформаційну систему, яка дозволяє спільно використовувати усі ресурси мережі підприємства і оптимізувати робочий процес.

Види локальних мереж

Існують кілька класифікацій локальних офісних мереж – залежно від параметру, який лежить в основі. Зокрема, за характером поєднання комп’ютерів в єдиний ланцюжок мережі бувають:

  • дротові – використовуються інтернет-кабелі
  • бездротові – поєднуються через wifi чи інші подібні інтернет-протоколи.

В залежності від наявності головного комп’ютера мережі бувають:

  • розподілені – усі користувачі мають рівний доступ до інформації, і кожен має право сам вирішувати, до яких даних на своєму ПК відкрити доступ. Такий варіант актуальний для невеликих офісів (до 10 комп’ютерів), в яких відсутня потреба в серйозному захисті даних від стороннього втручання
  • різнорангові – існує головний комп’ютер – сервер, – який виконує одразу кілька функцій: здійснює централізоване управління локальною мережею, підключає периферійні пристрої, зберігає окремі програми і застосунки, розробляє маршрути і протоколи даних всередині корпоративної мережі. Такі ЛМ забезпечують максимальну продуктивність і найвищий рівень захисту даних, а також підходять до компаній із великою кількістю ПК.

Класифікація за структурою підключення комп’ютерів (топологією) розглядає тип з’єднання. Відповідно до цього параметру, корпоративні мережі бувають у вигляді шини чи зірки, кільця, комірчастими, деревовидними чи змішаними. Їх характеристики досить специфічні, вибір оптимальної структури найкраще довірити ІТ-спеціалісту.

Переваги локальної мережі в офісі

Існує досить велика кількість переваг наявності локальної мережі в офісі, зокрема:

  • ЛМ скорочує витрати на інтернет та оптимізує трафік. Це ключова функція, оскільки більшість компаній мають одну точку доступу до інтернету. Окрім того, у межах ЛМ можна відключити доступ до окремих сайтів (приміром, соціальних мереж)
  • створює єдиний мережевий простір, в якому співробітники можуть зберігати дані та обмінюватись ними
  • економить кошти на периферійних пристроях. Зокрема, не потрібно забезпечувати кожного співробітника окремим принтером – через ЛМ усі можуть підключитись до одного апарату.

Ризики неправильної побудови локальної мережі в офісі

Неправильна побудова та налаштування локальної мережі зводить усі переваги до 0. Зокрема, недосвідчений ІТ-спеціаліст може перетворити мережу не на захищений простір, а не решето. Тобто інформація буде не захищеною і стає можливим несанкціонований доступ. Окрім того, є ризики поганого доступу до мережі Інтернет – він просто буде постійно пропадати.

Звертайтесь до спеціалістів

Побудова локальної корпоративної мережі для офісу потребує спеціальної кваліфікації, глибоких технічних знань і досвіду. Можна, звісно, закупити необхідне обладнання, скачати інструкцію «Як побудувати локальну мережу своїми руками» і витратити кілька днів на спроби зробити все самостійно. Але разом із цим «підписатися», що ви згодні з усіма ризиками, описаними вище.

Набагато вигідніше одразу звернутись до професіоналів. Компанія Nspace готова взяти на себе не лише побудову і налаштування локальної мережі у вашому офісі, а її постійну підтримку на умовах аутсорсу. Тобто коли наші знання і вміння вам потрібні – ми поряд, щоб вирішити технічні проблеми, але наймати у штат ІТ-спеціаліста чи сисадміна немає потреби.

Обов’язки системного адміністратора — що до них входить

Хто такий системний адміністратор в компанії

Системний адміністратор — спеціаліст, в обов’язки котрого входить забезпечення надійного функціонування комп’ютерів та оргтехніки, мережі та програмних продуктів в компанії. Сьогодні системних адміністраторів ще називають адмінами та сисадмінами (мовою сленгу sysadmin), раніше — системними інженерами та системними програмістами (відповідали за апаратне та системне забезпечення відповідно).

Сисадмін, в залежності від чисельності компанії, може бути робітником відділу ІТ чи окремою одиницею в штаті фірми. Досить часто обов’язки системного адміністратора віддають на аутсорсинг: можлива повна або часткова передача функцій сисадміна сторонній спеціалізованій організації на умовах субпідряду.

Типові та нетипові обов’язки системного адміністратора

Діяльність сисадміна тісно пов’язана з комп’ютерними системами та методами їх ефективного використання офісними працівниками фірми. Для цього спеціалісту потрібно добре знати застосунки та ОС, вміти усувати проблеми з програмним та апаратним забезпеченням.

Надважливим «скілом» сисадміна є здатність оперативно розв’язувати проблеми в умовах обмежень та під тиском різних факторів. Спеціаліст просто незамінний у випадку неполадок комп’ютерної мережі. Швидка, правильна діагностика та усування проблеми: головна задача сисадміна.

Багато хто плутає адміна з розробником ПЗ. Але sysadmin не пише програми, хоча й повинен знати поведінку та призначення того чи іншого ПЗ в разі його використання. Щоб знайти помилку в програмному забезпеченні чи написати скрипти для автоматизації процесів, бажано, щоб сисадмін знав декілька мов програмування.

Особливу увагу системний адміністратор повинен приділяти безпеці мережі. Під цим слід розуміти не тільки періодичне оновлення ПЗ, але й попереджувальні заходи щодо зламу та вторгнення в комп’ютерну мережу компанії. У певному сенсі, сисадмін також є хакером, адже він повинен розуміти варіанти зламу та обходу захисту брандмауера, щоб ефективно протидіяти хакерським атакам.

Типові функції сисадміна:

  1. Налаштування та адміністрування OC Windows, Windows Server, систем автоматичної інвентаризації, мережевих протоколів
  2. Адміністрування систем резервного копіювання даних (підготовка, перевірка, збереження, знищення копій)
  3. Встановлення оновлень ОС та прикладних програм для злагодженої роботи відділів компанії
  4. Встановлення та налаштування нового апаратного забезпечення та програмних продуктів
  5. Створення, підтримка та актуалізація облікових записів корпоративних користувачів
  6. Обслуговування офісної оргтехніки, телекомунікаційного та мережевого устаткування
  7. Захист від зламу, вірусів та підтримка інформаційної безпеки в компанії
  8. Встановлення та обслуговування комп’ютерної техніки
  9. Безпосередня участь у проєктуванні та облаштуванні локальної мережі.

Проте у більшості компаній функції системного адміністратора є більш розширеними. На спеціаліста перекладають такі нетипові обов’язки, як, наприклад: створення та наповнення сайту, придбання та ремонт техніки тощо.

Штатний сисадмін чи IT-аутсорсинг

Тримати окрему штатну одиницю для середнього бізнесу не вигідно, адже підтримка сисадміна потрібна ситуативно. Тому з точки зору економіки та надійності, краще обрати спеціаліста з IT-аутсорсингу, котрий забезпечить виконання всіх типових обов’язків на високому рівні та допоможе підібрати підрядників для інших нетипових задач.

Компанія Nspace візьме на себе всі типові функції системного адміністратора та забезпечить постійну підтримку вашої компанії на умовах аутсорсу.

Корпоративна електронна пошта – переваги та особливості

Ми багато спілкуємось у соціальних мережах та різноманітних месенджерах, але засобом ділового листування все одно залишається електронна пошта. За допомогою поштової скриньки легко знайти потрібні листи, зробити масову розсилку з пропозицією компанії, переслати необхідні документи та рахунки.

Чому важливо мати корпоративну електронну пошту?

Сайт та корпоративна пошта – невіддільні частини бізнес-культури. Переважна більшість користувачів шукає інформацію про товари та послуги онлайн, тому необхідно задовольняти ці потреби клієнтів та презентабельно виглядати в інтернеті. Корпоративна пошта, на відміну від пошти на безкоштовних ресурсах, додає престижу та солідності вашій компанії. Якщо ви користуєтесь популярними безкоштовними електронними адресами, потенційні клієнти можуть сприймати ваші листи за спам, до них виникає менше довіри і ваші шанси на те, що ваша пропозиція буде розглянута, зменшуються.

Переваги корпоративної електронної пошти

Налаштування корпоративного e-mail дає наступні бонуси:

  1. розширені можливості для вибору назви електронної пошти. Наприклад, якщо ви хочете взяти назву для відділу продажу – sales, то на популярних безкоштовних сервісах (gmail.com, i.ua, ukr.net) це ім’я вже давно зайняте. А на корпоративній пошті з власним доменом, ви можете зареєструвати будь-яку назву
  2. е-mail у власному домені – це престижно та зрозуміло для ваших клієнтів. Наприклад, якщо домен вашого сайту mebli.ua, то пошта info@mebli.ua- набагато краще, ніж infomebli@ukr.net. Окрім того, кожен лист, відправлений з корпоративної пошти, додатково рекламує назву вашої компанії та доменне ім’я сайту
  3. можливість отримати велику кількість корпоративних скриньок. Погодьтесь, що це зручно, коли кожен відділ має свою електронну адресу і вам не доводиться шукати ті листи, які відносяться до ваших службових обов’язків у одній загальній пошті
  4. у директора є можливість проконтролювати листування з будь-якої корпоративної пошти. Часто виникають сумніви у недобросовісному виконанні співробітниками своїх обов’язків, або хтось із колег відсутній на роботі, а терміново потрібно знайти інформацію в його поштовій скриньці, – всі ці питання легко вирішуються, тому що власник може зайти в пошту своїх робітників. У разі, якби листування велось з персональних адрес, необхідну інформацію отримати було б набагато складніше
  5. менша ймовірність злому шахраями, менше спаму, відсутність ризиків втратити листування в разі звільнення працівника, більший контроль та безпека.

Способи налаштування електронної пошти у власному домені

Існує декілька способів створення корпоративної електронної пошти. Ми пропонуємо наступні варіанти:

  • налаштування вашої пошти на серверах хостинг-провайдерів
  • створення корпоративного e-mail на серверах нашої компанії
  • використання міжнародних сервісів: Gmail (Google Workspace), Zimbra, Kerio.

Чому краще звернутись до спеціалістів, а не займатись цим самотужки

Ми понад 14 років надаємо послуги IT-аутсорсингу для бізнесу і за цей час налаштували вже понад 1000 корпоративних електронних скриньок. Ми детально вивчаємо ваші потреби, налаштовуємо ту кількість електронних адрес, яка вам необхідна, надаємо консультації з приводу користування поштою та гарантуємо надійне зберігання ваших даних.

Ми не лише надаємо доступ до корпоративної пошти, а й постійно підтримуємо вас та консультуємо в разі виникнення проблем. Звертайтесь до наших спеціалістів – це набагато вигідніше, ніж постійно тримати IT-спеціаліста в компанії.

Linux — переваги та недоліки операційної системи

Історія виникнення ОС Linux

Чому так часто ми зустрічаємо цю назву UNIX? Що взагалі таке UNIX і чому говорячи про Linux, завжди згадують UNIX? Тому що саме UNIX є «пращуром» UNIX-подібних операційних систем в цілому. На сьогодні абсолютних UNIX-систем не існує, всі ОС, які на сьогодні мають хоч якийсь стосунок до UNIX, заведено називати UNIX-подібними, зокрема й Лінукс.

Зародження UNIX датується 1969 роком. Винахідник — компанія Bell Laboratories (США). Тоді двоє співробітників, які входили у групу програмістів проєкту, винайшли мову програмування C (Сі), якою і нині розробляються основні розділи більшої кількості всіх операційних систем.

У 1983 році Річард Столлман заснував проєкт GNU, метою якого було створення ОС, доступної будь-кому в будь-якій точці світу. До того ж Річард створив власний редактор, який дуже спростив роботу програмістів при написанні програм.

У 1991 році програміст Лінус Торвальдс створив ядро операційної системи, яка після тривалого доопрацювання отримала назву на честь творця — Linux. Це був продукт з відкритим кодом, тому Linux блискавично почала поширюватись та вдосконалюватись. Звичайно, тодішні версії Лінукса спочатку були складними для розуміння, встановлення та налаштування, але станом на зараз ситуація змінилась докорінно.

Особливості Linux

Linux поширеніший, ніж популярні операційні системи Windows та MacOS. Він використовується в телефонах, автомобілях, телевізорах й відповідає за роботу більшої частини Інтернету та найкращих суперкомп’ютерів світу.

На відміну від Windows, Linux — операційна система з відкритим кодом. Це означає, що будь-хто може побачити програмний код та змінити його відповідно до своїх потреб. Linux також можна встановити безкоштовно, це означає, що не потрібна ліцензія для використання. Як і у будь-якої операційної системи, Linux має деякі переваги та недоліки.

Переваги Linux

  1. Відкритий код. Це зручно для програмістів, які пишуть код або потребують внесення змін у роботу своєї системи. Linux також можна встановити та використовувати безкоштовно, на відміну від Windows або MacOS, тому він може стати чудовою альтернативою для тих, хто обмежений у коштах, але потребує системи, яка може адаптуватися відповідно до індивідуальних потреб.
  2. Безпека. Linux надзвичайно безпечний. Оскільки це ОС із відкритим кодом, у світі є багато розробників, які стежать за вірусами та потенційними загрозами. Таким чином, коли код необхідно оновити або змінити, це можна зробити дуже швидко. Кількість користувачів Linux порівняно менша, ніж користувачів Windows. Створювати віруси для цієї системи нерентабельно, тому ймовірність зараження системи зводиться до нуля.
  3. Швидкість. Антивірусні програми уповільнюють роботу ОС, тому що використовують багато оперативної пам’яті. Також Linux працює швидше, ніж Windows, через простий інтерфейс користувача.
  4. Редизайн. Однією з найбільших переваг Linux є те, що його дуже легко змінити відповідно до ваших потреб. Це також одна з причин, чому він дуже популярний серед програмістів. Оскільки ви можете бачити код цієї ОС, набагато простіше змінити його. До того ж не порушуючи умов ліцензії.
  5. Невисокі системні вимоги до комп’ютера. Linux може працювати на комп’ютерах з досить скромними характеристиками. Якщо у вас є не найсучасніший комп’ютер, який ви використовуєте і не можете оновити, Linux — чудовий вибір для вас.

Недоліки Linux

  1. Опанування системи. Вивчення того, як використовувати Linux, може зайняти деякий час, особливо якщо ви звикли використовувати інші операційні системи. Взаємодія з користувачем у Linux дуже відрізняється, тому вам потрібно спочатку виділити час, щоб вивчити систему.
  2. Встановлення програмного забезпечення. Програми, які працюють у Windows або MacOS, не працюють у Linux. Перед переходом на Linux варто обов’язково перевірити, чи працює для цієї ОС необхідне ПЗ.
  3. Відсутність багатьох ігор. За статистикою більшість користувачів комп’ютерів використовують ОС Windows або MacOS, тому розробники створюють ігри саме для цих операційних систем. Багато популярних ігор не підтримуються в Linux, і це одна з причин, через яку Linux не користується популярністю серед молодих користувачів.
  4. Драйвери. Одна з найбільших проблем Linux на думку користувачів полягає в тому, що для цієї операційної системи відсутньо багато драйверів. Як і у випадку із ПЗ, є способи обійти це, але використання деякого обладнання (особливо специфічного) може стати проблемою.

Чому для вибору програмного забезпечення для бізнесу краще звернутись до спеціалістів

Якщо ви дбаєте про безпеку та продуктивність роботи вашої компанії, радимо для вибору найоптимальнішої операційної системи звернутись до наших спеціалістів.

Ми зробимо все, щоб ви були задоволені роботою програмного забезпечення!

Навіщо вашому бізнесу IT-консультант

Сучасний бізнес не може існувати без ІТ-інфраструктури. До неї входять і технічне обладнання, і програмне забезпечення, яким користується компанія. Якщо усі складові працюють коректно, бізнес буде розвиватися та збільшувати прибуток. Якщо ж є проблеми з мережею, технічним забезпеченням чи програмами, бізнес-процеси можуть порушуватися. Як наслідок, знижуються і ефективність роботи, і дохід компанії.

ІТ-консалтинг покликаний виправити можливі помилки та оптимізувати бізнес-процеси. Якщо у вас виникають труднощі з мережею, погано працюють сервери чи є потреба в оптимізації роботи, – звертайтеся до консультантів, не вагаючись. Послуга «ІТ-консалтинг» має багато переваг, і головна з них – можливість організувати та налагодити робочі процеси компанії.

Що таке IT-консалтинг?

ІТ-консалтинг – консультаційні послуги спеціалістів у сфері інформаційних технологій. До них входять:

  • технічний аудит (перевірка комп’ютерів та іншого обладнання, програмного забезпечення, рішень щодо безпеки компанії)
  • розробка стратегії оптимізації витрат на чинну ІТ-інфраструктуру
  • створення ІТ-екосистеми компанії з нуля.

Таким чином, ІТ-консалтинг допомагає вирішити технічні проблеми, оптимізувати рішення, що вже використовує компанія, або впровадити нові, більш ефективні. Усе це – силами фахівців, які розуміються на будь-яких тонкощах цієї сфери.

Навіщо потрібен IT-консалтинг?

У штаті компанії може бути системний адміністратор або цілий відділ IT-спеціалістів. Проте замовляти послуги незалежних експертів вигідно насамперед через їхній «погляд збоку». Штатні співробітники працюють над одним проєктом, у той час як консультанти можуть принести в інфраструктуру компанії нову методологію сучасного ринку, яка вже успішно показала себе на практиці.

Чому вигідно замовляти ІТ-консалтинг?

Витрати на ІТ-консалтинг – це інвестиція в розвиток бізнесу та збільшення прибутку. І мова йде не лише про стабільну роботу комп’ютерів та програмного забезпечення. Грамотно побудована екосистема компанії допомагає налагодити бізнес-процеси. Вони, зі свого боку, сприяють ефективності роботи. А от ефективність уже безпосередньо дає можливість більше заробляти.

Тож можна зекономити кошти та постійно зіштовхуватися з проблемами, а можна замовити послуги фахівців. У першому випадку низька ефективність роботи як мінімум триматиме бізнес на одному рівні. У другому – компанія зможе оптимізувати бізнес-процеси, піднятися на щабель вище та збільшити прибуток, повністю окупивши інвестиції.

Чому варто звернутися за ІТ-консалтингом до спеціалістів?

Розв’язувати проблеми самотужки – сумнівне та необачне рішення. Як мінімум, це займе багато часу та сил, а чи приведе до результату – невідомо. Без відповідного досвіду важко навіть полагодити принтер, не кажучи вже про комп’ютери чи сервери. Що ж до оптимізації витрат на ІТ-інфраструктуру чи її побудову, справа стає ще складнішою. Необхідно мати не лише досвід, але й орієнтуватися у тенденціях ринку.

Саме тому краще звертатися до спеціалістів. Фахівці Nspace пропонують не лише консультації, але й послуги з аудиту та побудови екосистеми бізнесу з нуля. Ми надаємо послуги з ІТ-консалтингу уже 14 років і за цей час допомогли понад 100 компаніям. Наші спеціалісти візьмуть на себе технічну сторону бізнесу, а ви зможете сконцентруватися на розвитку своєї справи.