Корпоративна електронна пошта – переваги та особливості

Ми багато спілкуємось у соціальних мережах та різноманітних месенджерах, але засобом ділового листування все одно залишається електронна пошта. За допомогою поштової скриньки легко знайти потрібні листи, зробити масову розсилку з пропозицією компанії, переслати необхідні документи та рахунки.

Чому важливо мати корпоративну електронну пошту?

Сайт та корпоративна пошта – невіддільні частини бізнес-культури. Переважна більшість користувачів шукає інформацію про товари та послуги онлайн, тому необхідно задовольняти ці потреби клієнтів та презентабельно виглядати в інтернеті. Корпоративна пошта, на відміну від пошти на безкоштовних ресурсах, додає престижу та солідності вашій компанії. Якщо ви користуєтесь популярними безкоштовними електронними адресами, потенційні клієнти можуть сприймати ваші листи за спам, до них виникає менше довіри і ваші шанси на те, що ваша пропозиція буде розглянута, зменшуються.

Переваги корпоративної електронної пошти

Налаштування корпоративного e-mail дає наступні бонуси:

  1. розширені можливості для вибору назви електронної пошти. Наприклад, якщо ви хочете взяти назву для відділу продажу – sales, то на популярних безкоштовних сервісах (gmail.com, i.ua, ukr.net) це ім’я вже давно зайняте. А на корпоративній пошті з власним доменом, ви можете зареєструвати будь-яку назву
  2. е-mail у власному домені – це престижно та зрозуміло для ваших клієнтів. Наприклад, якщо домен вашого сайту mebli.ua, то пошта info@mebli.ua- набагато краще, ніж infomebli@ukr.net. Окрім того, кожен лист, відправлений з корпоративної пошти, додатково рекламує назву вашої компанії та доменне ім’я сайту
  3. можливість отримати велику кількість корпоративних скриньок. Погодьтесь, що це зручно, коли кожен відділ має свою електронну адресу і вам не доводиться шукати ті листи, які відносяться до ваших службових обов’язків у одній загальній пошті
  4. у директора є можливість проконтролювати листування з будь-якої корпоративної пошти. Часто виникають сумніви у недобросовісному виконанні співробітниками своїх обов’язків, або хтось із колег відсутній на роботі, а терміново потрібно знайти інформацію в його поштовій скриньці, – всі ці питання легко вирішуються, тому що власник може зайти в пошту своїх робітників. У разі, якби листування велось з персональних адрес, необхідну інформацію отримати було б набагато складніше
  5. менша ймовірність злому шахраями, менше спаму, відсутність ризиків втратити листування в разі звільнення працівника, більший контроль та безпека.

Способи налаштування електронної пошти у власному домені

Існує декілька способів створення корпоративної електронної пошти. Ми пропонуємо наступні варіанти:

  • налаштування вашої пошти на серверах хостинг-провайдерів
  • створення корпоративного e-mail на серверах нашої компанії
  • використання міжнародних сервісів: Gmail (Google Workspace), Zimbra, Kerio.

Чому краще звернутись до спеціалістів, а не займатись цим самотужки

Ми понад 14 років надаємо послуги IT-аутсорсингу для бізнесу і за цей час налаштували вже понад 1000 корпоративних електронних скриньок. Ми детально вивчаємо ваші потреби, налаштовуємо ту кількість електронних адрес, яка вам необхідна, надаємо консультації з приводу користування поштою та гарантуємо надійне зберігання ваших даних.

Ми не лише надаємо доступ до корпоративної пошти, а й постійно підтримуємо вас та консультуємо в разі виникнення проблем. Звертайтесь до наших спеціалістів – це набагато вигідніше, ніж постійно тримати IT-спеціаліста в компанії.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *