Play

Heading

Heading

Heading

Heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Heading

Heading

Heading

5 ХВИЛИН ЧИТАННЯ

ПОДІЛИТИСЯ:

ІНТЕРАКТИВНИЙ АВТОВІДПОВІДАЧ IVR: ЩО ЦЕ ТАКЕ І ЯК НАЛАШТУВАТИ

ЩО ТАКЕ IVR

IVR (Interactive Voice Response)

З метою підвищення рівня сервісу та покращення обслуговування клієнтів у багатьох компаніях впроваджуються автоматизовані технології. Одна з таких – IVR. Якщо ви хоч раз зв’язувалися з банком, напевно, стикалися з нею. Але використовують її не лише у фінансових структурах, а й в інших сферах бізнесу. Це інтерактивне голосове меню, яке обробляє вхідні дзвінки. Іншими словами – це сервіс, що надає абонентам необхідну інформацію без участі оператора.

Принцип дії IVR нескладний. Заздалегідь записуються голосові повідомлення для різних пунктів меню, стандартні відповіді на типові питання, такі як вартість послуг, графік роботи тощо. Якщо відповідь невідома наперед (наприклад, абонент бажає дізнатися про залишок коштів на рахунку), використовують синтез мови або компонування фраз.

В результаті під час дзвінка в компанію абонент чує голосове повідомлення, що пропонує ввести його дані, переключитися на потрібний відділ чи прослухати важливу інформацію. Натиснувши відповідну кнопку на телефоні, абонент переходить до потрібного пункту меню.

ЧИМ IVR МОЖЕ БУТИ КОРИСНИМ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Насамперед телефонний сервіс IVR – це візитна картка компанії. Він допомагає залучити нових клієнтів, підвищити рівень довіри, надати клієнтам необхідну інформацію.

Основними перевагами використання IVR для бізнесу є:

  • підтримка клієнтів у режимі 24/7. Незалежно від графіка роботи компанії абоненти можуть зателефонувати та отримати необхідну інформацію у будь-який час
  • економія робочого часу працівників. Більшість дзвінків може бути направлена на профільних спеціалістів без залучення секретаря чи оператора
  • автоматизація бізнес-процесів. Клієнт може почути персональні пропозиції, дізнатися про нові послуги та акції
  • заощадження коштів. Не потрібно наймати додаткових операторів, опрацювання частини вхідних дзвінків можна довірити інтерактивному автовідповідачу.

Інтерактивне голосове меню збільшує рівень лояльності, демонструє турботу про клієнтів та утримує їх на лінії. Все це сприяє зростанню продажів та успіху будь-якого бізнесу.

ЯК НАЛАШТУВАТИ IVR

Для цього необхідно придбати спеціалізовану техніку, відповідне програмне забезпечення, написати правильні тексти пунктів меню, знайти та записати приємний голос, що вітатиме клієнтів при кожному дзвінку.

Важливо налаштувати все так, щоб сервіс максимально задовольняв потреби користувача. Для цього варто:

  • розробити зручне та зрозуміле меню, яке відповідатиме запитам користувачів
  • додати можливість зв’язку з оператором у нестандартній ситуації
  • налаштувати інформування клієнта щодо позиції у черзі та часу очікування
  • у деяких випадках налаштувати використання штучного інтелекту для розпізнавання мови клієнта

Щодо музичного супроводу в меню – питання неоднозначне. Декому це подобається, декому – не дуже. Більш точно можна сказати, знаючи напрямок діяльності компанії, основну аудиторію клієнтів, їхні вподобання. Також за умови використання музичного супроводу варто пам’ятати про дотримання законодавства в галузі авторського права.

ЧОМУ КРАЩЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО СПЕЦІАЛІСТІВ, А НЕ ЗАЙМАТИСЯ НАЛАШТУВАННЯМ САМОТУЖКИ

IVR – практичне та зручне рішення для бізнесу. Автоматизація типових завдань звільняє персонал від зайвих навантажень, підвищує якість сервісу, що, зрештою, призводить до зростання прибутку. Але це працює лише тоді, коли голосове меню налаштоване правильно і має достатній функціонал.

Спеціалісти компанії NSPACE забезпечать швидкий запуск IVR для вашого бізнесу з мінімальними витратами коштів та часу.

Співпрацюючи з нами, ви отримуєте:

  • впровадження сервісу від фахівців з 11-річним досвідом
  • якісні послуги за доступними цінами
  • комплексний підхід та вирішення задач клієнтів
  • всебічну підтримку та консультації
  • найкращі рішення для автоматизації бізнес-процесів.

Ми зробимо ваш бізнес успішнішим та забезпечимо роботу з клієнтами на найвищому рівні.

ТЕГИ:

Всі

ІР-телефонія

ПОДІЛИТИСЯ:

Також цікаво

ЯК ПЕРЕЙТИ НА IT-АУТСОРСИНГ: ПОКРОКОВИЙ АЛГОРИТМ

Якщо ви вже ознайомилися з перевагами IT-аутсорсингу та готові використовувати їх у роботі своєї компанії, цей блог для вас. Якщо ви ще не встигли це зробити – прочитайте нашу статтю про особливості та переваги делегування завдань спеціалізованим компаніям. А в цьому матеріалі ми розглядаємо, як реалізувати ідею переходу на IT-аутсорсинг всього в 5 кроках.

Всі

ІТ аутсорсінг

НАВІЩО ВАШОМУ БІЗНЕСУ IT-КОНСУЛЬТАНТ

ІТ-консалтинг покликаний виправити можливі помилки та оптимізувати бізнес-процеси.

Всі

ІТ аутсорсінг

LINUX — ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ

Що взагалі таке UNIX і чому говорячи про Linux, завжди згадують UNIX?

Всі

Операційна система

КОРПОРАТИВНА ЕЛЕКТРОННА ПОШТА – ПЕРЕВАГИ ТА ОСОБЛИВОСТІ

Ми багато спілкуємось у соціальних мережах та різноманітних месенджерах, але засобом ділового листування все одно залишається електронна пошта. За допомогою поштової скриньки легко знайти потрібні листи, зробити масову розсилку з пропозицією компанії, переслати необхідні документи та рахунки.

Всі

Електронна пошта

Ми готові

до співпраці

Thank you! Your submission has been received!
Під час надсилання форми сталася помилка.

Вже протягом 1 години ми почнемо розбиратися з вашою проблемою. Все проаналізуємо, надамо пропозицію під ваш бюджет і потреби.