Вже протягом 1 години ми почнемо розбиратися з вашою проблемою. Все проаналізуємо, надамо пропозицію під ваш бюджет і потреби.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
IVR (Interactive Voice Response)
З метою підвищення рівня сервісу та покращення обслуговування клієнтів у багатьох компаніях впроваджуються автоматизовані технології. Одна з таких – IVR. Якщо ви хоч раз зв’язувалися з банком, напевно, стикалися з нею. Але використовують її не лише у фінансових структурах, а й в інших сферах бізнесу. Це інтерактивне голосове меню, яке обробляє вхідні дзвінки. Іншими словами – це сервіс, що надає абонентам необхідну інформацію без участі оператора.
Принцип дії IVR нескладний. Заздалегідь записуються голосові повідомлення для різних пунктів меню, стандартні відповіді на типові питання, такі як вартість послуг, графік роботи тощо. Якщо відповідь невідома наперед (наприклад, абонент бажає дізнатися про залишок коштів на рахунку), використовують синтез мови або компонування фраз.
В результаті під час дзвінка в компанію абонент чує голосове повідомлення, що пропонує ввести його дані, переключитися на потрібний відділ чи прослухати важливу інформацію. Натиснувши відповідну кнопку на телефоні, абонент переходить до потрібного пункту меню.
Насамперед телефонний сервіс IVR – це візитна картка компанії. Він допомагає залучити нових клієнтів, підвищити рівень довіри, надати клієнтам необхідну інформацію.
Основними перевагами використання IVR для бізнесу є:
Інтерактивне голосове меню збільшує рівень лояльності, демонструє турботу про клієнтів та утримує їх на лінії. Все це сприяє зростанню продажів та успіху будь-якого бізнесу.
Для цього необхідно придбати спеціалізовану техніку, відповідне програмне забезпечення, написати правильні тексти пунктів меню, знайти та записати приємний голос, що вітатиме клієнтів при кожному дзвінку.
Важливо налаштувати все так, щоб сервіс максимально задовольняв потреби користувача. Для цього варто:
Щодо музичного супроводу в меню – питання неоднозначне. Декому це подобається, декому – не дуже. Більш точно можна сказати, знаючи напрямок діяльності компанії, основну аудиторію клієнтів, їхні вподобання. Також за умови використання музичного супроводу варто пам’ятати про дотримання законодавства в галузі авторського права.
IVR – практичне та зручне рішення для бізнесу. Автоматизація типових завдань звільняє персонал від зайвих навантажень, підвищує якість сервісу, що, зрештою, призводить до зростання прибутку. Але це працює лише тоді, коли голосове меню налаштоване правильно і має достатній функціонал.
Спеціалісти компанії NSPACE забезпечать швидкий запуск IVR для вашого бізнесу з мінімальними витратами коштів та часу.
Співпрацюючи з нами, ви отримуєте:
Ми зробимо ваш бізнес успішнішим та забезпечимо роботу з клієнтами на найвищому рівні.
Якщо ви вже ознайомилися з перевагами IT-аутсорсингу та готові використовувати їх у роботі своєї компанії, цей блог для вас. Якщо ви ще не встигли це зробити – прочитайте нашу статтю про особливості та переваги делегування завдань спеціалізованим компаніям. А в цьому матеріалі ми розглядаємо, як реалізувати ідею переходу на IT-аутсорсинг всього в 5 кроках.
Ми багато спілкуємось у соціальних мережах та різноманітних месенджерах, але засобом ділового листування все одно залишається електронна пошта. За допомогою поштової скриньки легко знайти потрібні листи, зробити масову розсилку з пропозицією компанії, переслати необхідні документи та рахунки.
Вже протягом 1 години ми почнемо розбиратися з вашою проблемою. Все проаналізуємо, надамо пропозицію під ваш бюджет і потреби.