Чим вигідна IP-телефонія

На сьогодні IP-телефонія є найкращою альтернативою не тільки для звичайного стаціонарного, але й мобільного зв’язку. Це ефективний інструмент комунікації з клієнтами по всьому світі та всередині компанії, якою б за розмірами чи структурою вона не була.

На відміну від звичайної, IP-телефонія допомагає суттєво зменшити витрати та поліпшити якість зв’язку. Ці переваги досягаються завдяки базовому принципу функціонування IP-телефонії, що полягає у миттєвому оцифровуванні голосу з подальшою його передачею відповідними пакетами даних за допомогою інтернету або інших цифрових каналів зв’язку.

Переваги IP-телефонії

Переваги впровадження IP-телефонії для бізнесу безперечні:

  1. Економія на обладнанні. В основі роботи IP-телефонії лежить віртуальна АТС, що розташована на хмарних сервісах та не потребує від компанії придбання дорогого стаціонарного обладнання.
  2. Економія на міжнародних та міжміських розмовах. Якщо компанія має віддалені філії, а також клієнтів по всьому світу, достатньо створити єдиний IP-канал, аби розмови між співробітниками та клієнтами передавалися не аналоговими мережами, а через інтернет. В такому разі компанія сплачує за послуги інтернету, які зазвичай безлімітні, а не за конкретний дзвінок.
  3. Ефективне керування та контроль. За допомогою IP-телефонії спрощується комунікація між співробітниками, що знаходяться в різних офісах або ж іноземних філіях. Для здійснення дзвінка достатньо набрати короткий номер. IP-телефонія дозволяє записувати всі дзвінки. Ця функція допомагає перевіряти знання, вміння вести перемовини та контролювати ефективність роботи співробітників, залучених до роботи з клієнтами. Система надає зручну статистику, що дозволяє не тільки керувати та контролювати співробітників, а й аналізувати їх роботу та компанії в цілому.
  4. Висока якість зв’язку. Новітні алгоритми та рішення повністю розв’язали проблему спотворення, затримки та зникання голосу.
  5. Проста експлуатація. IP-телефонія має зручний інтерфейс адміністрування, для її роботи не потрібно складних в обслуговуванні кросових приміщень.
  6. Додаткові функції. Наприклад: запис розмови, маршрутизація дзвінків, можливість інтеграції з CRM та мобільними операторами, проведення аудіо- та відео конференцій тощо.

Чому варто замовити налаштування IP-телефонії у компанії Nspace

Є безліч переваг співпраці з Nspace, перерахуємо лише найвагоміші:

  • працюємо у сфері IP-телефонії понад 9 років
  • постійно підвищуємо рівень кваліфікації наших фахівців
  • пропонуємо послуги за прийнятну ціну
  • перед впровадженням будь-якої системи аналізуємо стан комунікаційних мереж, що існують, та пропонуємо оптимальне рішення
  • налагоджуємо АТС, встановлюємо та налаштовуємо програмні та апаратні телефони
  • надаємо постійну підтримку клієнтам поштою, телефоном чи особистим спілкуванням

На сьогодні більш як 30 наших клієнтів мають колл-центри з багатоканальними лініями, забезпечені якісним зв’язком та економлять до 10 разів на міжнародних дзвінках.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *